~Hohō (Shunpo)
 Shunpo, technika ruchu, który pozwala poruszać się szybciej niż normalnie. Punkt, który określa podstawy tej umiejętności to szybkość. Prędkość jest głównym punktem techniki, celem tej metody jest jak najszybsze dostanie się z punktu A do punktu B w jak najmniejszej ilości kroków. Szkolenie i umiejętność określa, jak szybko użytkownik Shunpo może się przenieść. Arrancarzy stosują Sonido a Quincy Hirenkyaku.
~Szybkość użytkownika *3 ~Jako Vizard *4 ~Jako Vizard (W masce) *5
Wymagania:
~Shinigami/Vizard ~8lvl
~Senka (閃花, błyskawiczny kwiat)
 Specjalna technika Shunpo, użytkownik przemieszcza się do przeciwnika i bezpośrednio go atakuje.
~Na 10 poziomie rani, a na 15 zabija słabych przeciwników
Wymagania:
~Oficer/Vizard ~10 lvl
~Droga Onmitsu, 3 Shihō (隠密歩法 四楓の参, Onmitsu Shunpo Shihō no San)
 Utsusemi (空蝉, cykada): pozwala na ruch z dużą prędkością pozostawiając powidok w tyle. Może się wydawać, że powidok może mieć uszkodzenia.
Wymagania:
~Kapitan/Vizard ~20 lvl
|